CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sábado, 27 de outubro de 2012

Agnosticism


 









Fonte: website todas as bandeiras

"I believe that God is God and men free" F. Varella

I am not wedded religions. Living next to Theistic Agnosticism that it is a philosophy of life and not a religion. Respect God above all things. God energy and faith, God omnipotent, omnipresent and omniscient. I freely and delight me believing in you, my God, spirituality and logical reasoning together with nature and your whole universe. But I'm too small to discuss the Almighty, who always guided me and is always with me when I need him. I humbly surrender praises in thanks. Accept them.

"Yo creo que Dios es Dios y los hombres libres" F. Varella

No estoy casado religiones. Vivir al lado de agnosticismo teísta que es una filosofía de vida y no una religión. Respetar a Dios sobre todas las cosas. Energía de Dios y la fe, Dios omnipotente, omnipresente y omnisciente. Libremente y me deleite de creer en ti, mi Dios, la espiritualidad y el razonamiento lógico, junto con la naturaleza y el universo entero. Pero soy demasiado pequeña para discutir el Todopoderoso, el que siempre me ha guiado y siempre está conmigo cuando lo necesito. Humildemente entregar alabanzas de agradecimiento. Acepte ellos.


«Je crois que Dieu est Dieu et les hommes libres" F. Varella

Je ne suis pas marié religions. Vivre à côté de l'agnosticisme théiste que c'est une philosophie de vie et non une religion. Respecter Dieu par-dessus toutes choses. Dieu de l'énergie et de la foi, Dieu tout-puissant, omniprésent et omniscient. Je librement et m'enchantent croire en toi, mon Dieu, la spiritualité et le raisonnement logique avec la nature et votre univers. Mais je suis trop petite pour discuter du Tout-Puissant, qui m'a toujours guidé et est toujours avec moi quand j'ai besoin de lui. Je demande humblement rendre louanges merci. Les accepter.

agnosticismo
"Io credo che Dio è Dio e gli uomini liberi" F. Varella

Io non sono sposato religioni. Vivere accanto a agnosticismo teistico che si tratta di una filosofia di vita e non una religione. Rispettare Dio sopra ogni cosa. Dio l'energia e la fede, Dio onnipotente, onnipresente e onnisciente. Io liberamente e mi diletto credere in te, mio Dio, la spiritualità e il ragionamento logico insieme con la natura e il tuo universo. Ma io sono troppo piccolo per discutere l'Onnipotente, che mi ha sempre guidato ed è sempre con me quando ho bisogno di lui. Io umilmente rinunciare lodi di ringraziamento. Accetta loro.

0 comentários: